Geplaatst op 9 december 2017
Veel mensen nemen 2 keer per jaar, in het voorjaar en in het najaar, hun huis grondig onder handen. We vergeten echter vaak onze werkplek, terwijl we daar toch zo’n 40 uur per week doorbrengen. Hoogste tijd dus om een grote schoonmaak op kantoor te houden. Opruimen en weggooien Iedere schoonmaakklus begint met opruimen. Wie […]
Geplaatst op 9 november 2017
Tapijt geeft vaak een prachtige warme en uitnodigende sfeer. Het kan echter ook een bron van vlekken en vieze geurtjes zijn. Dat is niet vreemd als u bedenkt wat een gemiddeld kantoortapijt dagelijks te verduren krijgt. Denk aan de vele voeten die er dagelijks overheen lopen, omgegooide koffiekopjes, kruimels, stof en haren. Op den duur […]
Geplaatst op 6 september 2017
Of u nu een groot of klein bedrijf heeft, u zal altijd te maken hebben met de schoonmaak van uw kantoor. Het is dan de vraag of u dit in eigen beheer houdt of dat u dit uitbesteedt aan een gespecialiseerd bedrijf. Om een goede afweging te kunnen maken vertellen we u in dit artikel […]
Geplaatst op 11 juli 2017
Wie een prettige en efficiënte werkomgeving wilt creëren, zorgt voor een schoon en opgeruimd kantoor. Een schone kantooromgeving zorgt voor tevreden werknemers én tevreden klanten. U kunt verschillende zaken laten schoonmaken binnen uw bedrijfspand om tot een schoon en opgeruimd kantoor te komen. Hier vertellen we u welke zaken dat precies zijn! 1. Reguliere zaken […]
Geplaatst op 6 juni 2017
Natuurlijk is het prettig om in een opgeruimde omgeving te werken. U brengt een groot deel van uw tijd door op kantoor en dat is dus absoluut de investering van het schoonhouden waard. Wij geven u in dit artikel 5 redenen waarom het schoonhouden van het kantoor essentieel is. 1. Minder ziekteverzuim Het schoonmaken van […]